کمپاس میگنےٹ
کمپاس میگنےٹ
مصنوعات کی تفصیل

مقناطیسی قطب نما نیوی گیشن کے لئے سب سے قدیم ترین ہتھیار ہے اور سمندر میں رانوں کا ایک اہم ذریعہ صدیوں رہا ہے ۔ قطب نما جہاز ایک منتخب کورس رکھنے کے لئے کی اجازت دیتا ہے ۔ بیرنگ مرئی اشیاء کی ایک کمپاس کے ساتھ لے کر، گشت بھی ایک چارٹ پر ایک بحری جہاز کی پوزیشن درست کرنے کے لئے کے قابل ہے ۔

ایک مقناطیسی قطب نما کس طرح کام کرتا ہے؟

زمین کا ایک بہت بڑا مقناطیسی میدان کی طرف سے گھرا ہوا ایک وشال مقناطیس کی طرح ہے کیونکہ ایک مقناطیسی قطب نما کام کرتا ہے ۔ زمین دو مقناطیسی پولینڈ جو شمالی اور جنوبی پولینڈ کے نزدیک جھوٹ ہے ۔ زمین کے مقناطیسی میدان ماگنیٹاید 'سوئی' لوہے یا اگر اس دھاگے سے پھانسی دے دی ہے، یا تو اس کے ذریعے ایک بھُس یا پانی کا ایک کٹورا میں سیال لکڑی کا ٹکڑا اٹک گئی ہے میں شمالی اور جنوبی کی پوزیشن سوئنگ سٹیل کی وجوہات ہیں ۔


مقناطیسی قطب نما کیسے درست ہے؟

طور پر کافی عرصہ پہلے پندرھویں صدی کے طور پر مآرانرس نے محسوس کیا ایک مقناطیسی قطب نما کی سوئی درست زمین کے سچ کو شمال کی طرف اشارہ نہیں کہ. کولمبس، مثال کے طور پر تھا اس راہ ڈھونڈنے مہمات پر اس سے آگاہ اوقیانوس 1490 ء کی دہائی میں ۔ اس کے بجائے، سوئی سچ ہے کہ شمالی کے ساتھ ایک زاویہ بناتی ہے، اور اس زاویہ جگہ سے دوسری جگہ زمین کی سطح پر مختلف ہوتا ہے ۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ زمین پر مختلف جگہوں پر مختلف مقناطیسی بہت فرق ہے ۔ ان مختلف حالتوں پر ایک مشہور 17 ویں صدی کے سفر کو عظیم سائنسدان اور رصاد ایڈمنڈ ہیلی نے عدلیہ ۔ یہ سمجھا جاتا تھا کہ طول البلد ایک بحری جہاز کی طرف سے کمپاس فرق نہیں ڈھونڈا جا سکا، لیکن یہ غلط ثابت ہوئی اس وقت ۔


مقناطیسی فرق حل کا مسئلہ کیسا تھا؟

مختلف حالتوں رانوں اب گردش نما قطب نما کا تعارف کی وجہ سے فکر نہ کرو ۔ اس نے 1908 ء میں ایجاد کیا تھا ۔ یہ ایک کتائی گردش نما جسکو طرف اشارہ کرتے ہوئے قطب نما مقناطیسی شمال کو نہیں بلکہ زمین کی سچ ہے کہ شمالی کے لئے استعمال کرتا ہے ۔ ایک کتائی تیزی سے گردش نما گیروکومپاسس کے دل میں ہے ۔ گردش نما کتائی مقرر کیا گیا ہے ایک بار جب یہ جہاز کی ہیاوانگ حرکت سے قطع نظر ایک ہی سمت میں اشارہ رہتا ہے.

آج ایک بحری جہاز دنیا میں کہیں بھی اس کی صحیح پوزیشن سے مدار میں ایک سیٹلائٹ کو سگنل کے ذریعے چیک کر سکتے ہیں ۔ تاہم، تمام رانوں ابھی تک بورڈ پر ایک کمپاس کے ساتھ ہے. ٹریسی ادواردس، جو کشتی میڈن 1989-90 وہاٹبرید گول ورلڈ یاچٹ ریس میں کاپٹیناد، ناوست (عالمی جہازرانی سیارچی نظام) کو استعمال کیا اور پایا اسے بہت سے تکنیکی مسائل وہ اکثر ایک مقناطیسی قطب نما اس کی بجائے کہ استعمال کیا جاتا تھا ۔



تحقیقات