ٹی وی سائنس کے معلم بل بل نی مییکل آئتھا کہتے ہیں کہ متبادل حقیقتیں 'غیر مستحکم' ہیں

- Apr 25, 2017-

61 سالہ، بولی سے متعلق سائنس کے ماہر اور انجینئر کی نئی ٹیلی ویژن سیریز، بل نی نے دنیا کو بچاتا ہے، ہمارے وقت کے بڑے وجود سے متعلق سوالات سے نمٹنے کے لئے ایک پلیٹ فارم ہے. اور تھوڑا سا بھی.


ان موضوعات میں: موسمیاتی تبدیلی، جینیاتی طور پر نظر ثانی شدہ خوراک، ویکسین، ویڈیو گیم، سادے اور مصنوعی انٹیلی جنس.


نی کا کہنا ہے کہ شو کے مشن کو سائنسی نقطہ نظر سے کچھ بھی اور ہر چیز سے نمٹنے کے لئے ہے.


"کیا آپ کے لئے ویڈیو گیمز اچھے ہیں یا آپ کے لئے برا ہیں، یا نہیں، یا نہ، یا وہ صرف کھیل ہیں؟" وہ کہتے ہیں. "ہم اس پر ایک ایسا مظاہرہ کرتے ہیں کیونکہ لوگ دلچسپی رکھتے ہیں اور تجزیہ کرنے کے لئے حساس ہے."


مصنوعی ذہنیت، جو نیے کا کہنا ہے کہ ہم آہستہ آہستہ، ایک بڑا مسئلہ ہے.


"الارم گھڑی کے ساتھ شروع کرو، یہ آپ کو اٹھاتا ہے، لیکن اس کے بعد آپ کو اختتامی گھڑی ہوسکتی ہے جسے ہفتے کے اختتام کے اختتام کے دوران ہفتے کے دوران مختلف وقتوں پر آپ اٹھ جاتے ہیں ... لیکن ایسا ہوتا ہے جب مشین فیصلہ کرتی ہے کہ آپ اس سے متفق ہیں کیونکہ یہ ہے خود کو پروگرام کیا؟ " وہ کہتے ہیں.


انہوں نے مزید کہا کہ "ہر شخص اس کے ساتھ شرائط پر آنا چاہتا ہے، لیکن عام طور پر میں یہ کہتا ہوں کہ زیادہ سے زیادہ مصنوعی انٹیلی جنس ہو جائے گی اور ہم اس سے کہیں زیادہ استعمال کریں گے." "میں صرف یہ چاہتا ہوں کہ لوگوں کو اس کی تعریف کی جائے اور اس کے بارے میں رائے حاصل ہو کہ مناسب استعمال کہاں ہے اور کہاں نہیں ہے، کیونکہ اخلاقی مسائل ہوسکتے ہیں."


نی کے بہترین 1990 ء کے سلسلے میں بل نائی سائنس گائے کے میزبان کے طور پر جانا جاتا ہے، جس میں ایک نوجوان سامعین کو گرایا گیا تھا اور کشش ثقل، چاند، روشنی اور رنگ، ہوا، سمندر کی نوعیت، توانائی، چھٹکارا اور وقت سے متعلق موضوعات کو حل کیا گیا تھا.


سائنس کے ایک ماہر کے طور پر، نئی کا خیال ہے کہ ٹیلی ویژن ایک بدلتی طاقت ہے.


وہ کہتے ہیں "یہ بہت اچھا ہے، لہذا میں کاروبار میں ہوں". "ٹیلی ویژن پر، ہم کہیں بھی برہمانڈی میں، دنیا میں کہیں بھی ناظرین لے سکتے ہیں اور اس کی چیزیں دکھائے جاسکتے ہیں جب تک کہ آپ ہر وقت سفر نہیں کریں گے.


نیی کہتے ہیں "ہم مظاہرین کو بڑھا سکتے ہیں اور اس وجہ سے اس وجہ سے اثر و رسوخ کو ظاہر کرسکتے ہیں کہ ہارڈ ویئر کی اسٹوریج میں یا جو کچھ آپ کے ساتھ کوئی نا واقف ہے اس کے لئے مشکل ہے."


"میں ٹیلی ویژن پر سائنس کا ایک عظیم مومن ہوں، لیکن یہ ایک پینسیہ نہیں ہے. میں سب کو بتاتا ہوں، جب یہ جغرافیائی آتی ہے، تو آپ کو یہ عمل کرنا ہوگا، اس کے ارد گرد کوئی راستہ نہیں ہے. مجھے افسوس ہے. بھی. میں ٹیلی ویژن پر سائنس میں بہت زیادہ یقین رکھتا ہوں، مجھے لکھا ہوا لفظ پر یقین ہے. آپ کو خود کرنا ہے. "


نیو یارک امریکہ میں دانشوروں پر حملوں سے خاموش طور پر مصیبت میں مصروف ہیں، لیکن اسی طرح امید ہے.


انہوں نے کہا کہ "تاریخی حکومتوں نے ان کے ساتھ متفق ہونے پر دانشوروں کو دبانے کا انتخاب کیا ہے." "مجھے نہیں لگتا کہ یہ پائیدار ہے."


انہوں نے کہا کہ آب و ہوا کی تبدیلی کا ظاہر اثر، مثال کے طور پر، "ملٹری ووٹوں کی عمر کی آمد کی عمر" کے ساتھ مل کر بالآخر زمین کی تزئین کی شکل میں دوبارہ تبدیل کریں گے.


نیی کا کہنا ہے کہ "[یہ] آب و ہوا کی تبدیلی کا ایک مثال انکار کرنے کا موجودہ خیال کو ختم کرے گا." "متبادل حقائق کا یہ خیال بہت تیزی سے الگ ہو جائے گا."


اس نے کہا کہ، اس ٹیکنالوجی کا اثر ختم ہو جائے گا، بنیادی طور پر تبدیل کر دیا ہے کہ ہم کس طرح استعمال کرتے ہیں اور معلومات کی تشریح کرتے ہیں.


وہ کہتے ہیں، "ہمیں ضرورت ہے کہ مہارت، سب کو ضرورت ہے، معلومات کو فلٹر کرنے کی صلاحیت ہے."


"اس کا پتہ لگانے میں بہت مشکل نہیں ہے. اگر آپ کو سٹورومیم کی جوہری تعداد چاہتے ہیں تو آپ اپنا فون نکال لیں اور یہ ہے. آپ اس معلومات کو تیزی سے تیز کرسکتے ہیں.


انہوں نے مزید کہا کہ "ہم چاہتے ہیں کہ ہم لوگوں کو فلٹر کے بارے میں معلومات حاصل کریں." "یہ جملہ جسے سب لوگ امریکی سائنس کی تعلیم میں پھینک دیتے ہیں اب اس کے بارے میں سنجیدگی سے سوچنے کے قابل ہوسکتا ہے، سوچنے کی سوچ کی مہارت ہے."


واشنگٹن ڈی سی میں پزا ریستوران کے باہر جنسی تعلقات کی اسمگلنگ چلانے کے بارے میں کہانیوں سے انٹرنیٹ پر بیداری کی ندی کی نشاندہی، ان کا کہنا ہے کہ ڈاکٹروں کو اس کی وجہ سے پوشیدہ ہے کیونکہ وہ چاہتے ہیں کہ کمیونٹی بیمار رہیں.


نیی کا کہنا ہے کہ "ہم چاہتے ہیں کہ ناظرین اس سے سوال کرنے میں کامیاب ہو جائیں." "مہارت جسے ہم چاہتے ہیں کہ لوگوں کو ابھی ترقی پانے کی ضرورت ہے، فلٹرنگ، معلومات کو فلٹرنگ کرنا ہے. پریشانی سوچ. یہ کہیں زیادہ اہم ہے."


موسمیاتی تبدیلی کے معاملے میں، انہوں نے نوٹ کیا، "ڈینئر تحریک نے یہ خیال متعارف کرایا ہے کہ سائنسی بے یقینی، فی صد کے علاوہ یا کم سے کم، کسی بھی طرح سے پوری چیز کے بارے میں شک کے طور پر، فی 100 یا کم سے کم 100 فی سینٹ


"یہ ٹھیک نہیں ہے،" انہوں نے مزید کہا. "ہم چاہتے ہیں کہ ہم لوگ اس کے بارے میں سنجیدگی سے سوچیں."