اس ہفتے میگنیٹس پر سخت فیصلوں کی طرف اشارہ کرتا ہے

- Sep 06, 2016-

چارلس - مککلینبر اسکول کے بورڈ میں منگل کو شیڈول کے طالب علم کے تفویض کے کام کا سیشن ہے، کیونکہ بورڈ 2017 میں اس کے مقناطیس پروگرام کو کس طرح نظر ثانی کرنے کے بارے میں فیصلہ کرنے کے لئے آخری وقت کا سامنا ہے.


اگست میں بورڈ نے یہ دیکھا کہ معاشی معاشی حیثیت کو کس طرح متعارف کرایا جاسکتا ہے، اس مرض کا استعمال کرتے ہوئے مردم شماری کے راستے میں اوسطا گھریلو آمدنی، واحد والدین کی حیثیت، والدین کی تعلیمی سطح، گھر کی ملکیت اور گھر میں انگریزی بولی جاتی ہے. ارکان نے مسلسل کم کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے اسکولوں میں طالب علموں کے لئے ترجیحات کے بارے میں بات چیت کرنے کے بارے میں بھی بات چیت کی.


[مزید پڑھیں: نئی درجہ بندی 22 سکولوں کو سی ایم ایم آپٹ آؤٹ آؤٹ فہرست پر ڈال سکتی ہیں]


اب بھی اس بات کا تعین کیا جائے گا کہ کس طرح اعداد و شمار کا استعمال کرنے کے لئے استعمال کیا جائے گا جو میگیٹس میں ہو جاتا ہے، کیا ٹرانسمیشن زونوں کو نظر ثانی کی جانی چاہیے اور جہاں نئے پروگراموں کو ہونا چاہئے.


سی ایس ایم کے عملے نے 19 ستمبر کو ایک بورڈ کمیٹی میں تجویز کردہ پالیسی کے تجزیات کو لانے کے لئے مقرر کیا ہے، اکتوبر میں مکمل بورڈ بحث اور عوامی سماعت کے ساتھ. یہ منصوبہ نومبر میں ووٹ ڈالتا ہے جو جنوری میں 2017-18 مقناطیسی لاٹریوں کے ساتھ اثرات مرتب کرتا ہے.


[CMS لنک: طالب علم تفویض کا جائزہ لینے کے ساتھ رکھو]


منگل کے کام کے سیشن، جو عوام کے لئے کھلا ہے، چارلس میں کمرے میں 267 بجے چارٹٹ-مککلینبرگ گورنمنٹ سینٹر کے شروع ہو جائے گا، 600 ئ. چار چوٹ سینٹ


اس ہفتے کے اجنبی پر بھی:


▪ بورڈ کی پالیسی کمیٹی 10:30 بجے جمعہ کو گورنمنٹ سینٹر کے کمرے میں 528 سے ملاقات کرتی ہے.


▪ غیر سرکاری رابطے کی کمیٹی 8:30 بجے جمعہ کو اسی جگہ میں ملاقات کرتی ہے.