"مقناطیس لڑکے،" مستقبل کے ہیرو کے روس سے ملاقات

بے راہ، مقناطیسی حاصل کریں ۔ چمتکار کامکس دیہاتی، برف سے ڈھکا سائبیریا، ایک حقیقی زندگی کے مدعی سے مقناطیسی ڈومین کا اتصال کی زبردست صلاحیت شامل ہیں ۔

اس کا نام کاولا کروگلیاچانکو ہے، وہ ایک 7 سالہ مقامی میڈیا بھی روس کی "مقناطیس لڑکے."

کاولا یہ بتاتا ہے کہ اس تبدیلی سے ایک عام طالب جب وہ روشنی برقی جھٹکا اومسک، صنعتی شہر ماسکو سے کچھ 1500 میل میں اپنے اپارٹمنٹ میں ایک خراب فریج سے وصول 2010 میں شروع ہوا ۔

چوببک Boy_03
لڑکے حیرت کاولا کروگلیاچانکو اپنے اختیارات آف دکھا ۔
اس کے بعد سے کاولا بظاہر دھاتی اشیاء کی چھڑی لئے قابل گیا ہے — چمچوں، سکوں، سوپ لاڈلاس — اس کے جسم کے لیے ۔ انہوں نے ایک مقامی ٹی وی کیمرے کے عملے کی طرف سے ایک حالیہ دورے کے دوران ہم جماعتوں کو ان "خصوصی اختیارات" کا ثبوت ۔ ایک سنگین اظہار پہنے — لیکن کوئی قمیض — کاولا چمچوں کے مختلف سائز کے اپنے پیٹ، پیٹھ، کھجوروں اور سینے پر رکھا ۔

کاولا گٹرک اومسک پروگرام نیوز کو بتایا کہ "جب بھی میں اسے نہیں چاہتے ہیں تو یہ سب ہوتا ہے،" ۔ "ایک بار مجھے بھی ایک کپ میری طرف کھینچ!"

یہ حقیقی یا کسی قسم کا کرتب آفیسرز کاولا کے اختیارات ہیں تو واضح نہیں ہے ۔ لیکن اپنی صلاحیت کے لیے بڑے بڑے منصوبوں سائبیریا کی طالب ہے ۔

انہوں نے کہا کہ "مجھے میں ایک ہیروز بن گے لگتا ہے کہ،" ۔

مستقبل میں کاولا بھی بھاری دھاتی اشیاء میں تباہی کے مناظر پر اُٹھا کے لئے اپنی صلاحیتوں کو استعمال کرنے کا ارادہ رکھتی ہے ۔ یا تو یہ یا وہ کہتے ہیں کہ ہالی ووڈ کی بلاکبسٹرس میں ستارہ ۔

"وہ ایک اچھا لڑکا ہے،" اپنے کلاس ٹیچر گٹرک رپورٹ میں گوشاد ہے ۔ "تو وہ دیکھتا ہے کسی ایک مسئلہ ہے، وہ کبھی نہیں کی طرف سے چلو گے."

چوببک Boy_02
کاولا کروگلیاچانکو یہ بتاتا ہے کہ اس تبدیلی سے ایک عام طالب جب وہ روشنی برقی جھٹکا اپنے اپارٹمنٹ میں ایک خراب فریج سے وصول 2010 میں شروع ہوا ۔
روس میں ایک رنگین تاریخ "مقناطیسی" شہریوں کی ہے ۔ آنجہانی سوویت دور میں، جیسا کہ اشتراکی نظام ریزہ ریزہ ہوگیا اور ملک کے لئے غیر معمولی دریافت کی سویتلانہ گلانکو نامی ایک 8 سالہ طالبہ اس لیے مقناطیسی قوتوں کے لیے ملک بھر میں توجہ حاصل کی ۔ ایک سوویت دور کی تصویر اس کے ساتھ اس کے ماتھے سے منسلک ایک دھاتی ںوہ نمایش کرتا ہے ۔

ایک اور نام نہاد "انسانی مقناطیس" سوویت دور سے فیکٹری کے کارکن لیوند ٹینکایو، جو کہ 1986 چرنوبیل جوہری حادثے کے بعد تابکاری کے نقاب کے بعد اس کی لاش کو آبجیکٹ چھڑی دھاتی بنانے کے لیے اپنی مبینہ کی صلاحیت کے لیے مشہور ہو گیا تھا ۔

لیوند نے مبینہ طور پر تک اس کے جسم کی تقریبا 51 پونڈ وزن آبجیکٹ منسلک کرنے کے قابل تھا. اپنی بیوی، بیٹی اور پوتا بھی اسی طرح کی صلاحیتوں، روسی اور جاپانی ڈاکٹروں جو خاندان کا مطالعہ کے حامل تھے ۔

1990 میں ایک کانفرنس میں صوفیا، بلغاریہ، 300 انسانی میگنےٹ، زیادہ تر مشرقی یورپ سے کھینچ لیں ۔ سائنسدانوں نے یہ دکھایا گیا تھا کہ مقناطیسی ذرہ انسانی دماغ بلکہ صرف معمولی مقدار میں موجود ہے ۔ لیکن کیا یہ انسانی میگنےٹ کے ساتھ ہو رہا ہے ایک مختلف ہے — اور ابھی تک نامعلوم — وضاحت ہے ۔

چوببک Boy_01
کاولا کروگلیاچانکو پاس کر سکتے ہیں یہاں تک کہ ان کے اختیارات پر قریبی لوگوں کے لئے — لیکن یہ صرف عارضی تھا ۔
کاولا تعلق ہے تو وہ "مقبول" بکری کا بچہ اسکول میں بن چکا ہے ۔ اس کی وجہ: اپنے اپنے خصوصی اختیارات پر ان کے قریبی لوگوں کے گزرنے کے لیے مبینہ طور پر صلاحیت ہے ۔ صرف کھڑے سے کاولا کے برابر، اخباری اطلاعات نے کہا کہ بچوں اور بالغ افراد بھی عارضی طاقت پر دھاتی اشیاء حاصل کرتے ہیں ۔

ایک پرجوش طالبہ گٹرک کو بتایا کہ "میں ایک سوپ چمچہ میری ناک کے لئے پھنس گیا!" ۔

کاولا کی طرح لگتا ہے جلد ہی کچھ مقابلہ کر سکتے ہیں. Source:vocativ.com