میراول سر مقناطیس روبوٹکس ٹیم اوبرن مقابلہ جیت لیا

- Dec 17, 2014-

میراول ہائیڈ مقناطیس اسکول روبوٹکس ٹیم نے حال ہی میں 55 سے زیادہ لوگوں سے جنوب مشرقی ایشیا کے پورے اوبرن یونیورسٹی میں علاقائی مقابلے میں ۔
ٹیم 5-7 دسمبر کا مقابلہ جنوبی کے فروغ، انجینئرنگ، سائنس اور ٹیکنالوجی یا بہترین, سفر, کے لئے $700 بعثت کے بعد کہا جاتا ہے، ایک محمس خبریں طالب علم Alex لائیڈ کی طرف سے لکھا گیا رہائی کے مطابق کا دورہ کیا ۔

"میں بہت اچھا محسوس کرتے ہیں،" سینئر اور ٹیم صدر ناتھن بووین میں کہا ۔ "ہم میرے آٹھویں گریڈ سال میں اول مقام حاصل ہوا اور ہم دوبارہ شروع کر رہا ہے اور ایک اعلی نوٹ پر ختم کرنے کی طرح ہے کیونکہ یہ میرے لئے بہت دلچسپ ہے جو سال اول مقام حاصل ہوا ۔

بووین نے مزید کہا کہ "مجھے واقعی دوبارہ اس کو پورا کرنے کے قابل ہونے کے لئے ٹیم کا فخر،" ۔

الیگزینڈر ہورٹاون، یارؔد لڑ گے، موقع فیرالل، شکاری مرفی، ہیلی کورٹاس، ایتھن لی، Matthew بوٹرا اور Landry نارمن ٹیم پیشگی مقابلوں میں سارے راستے کو نیشنل/ڈویژن چیمپئن شپ کے لئے اوبرن میں دھکیلا ۔

ٹیم حصوں روبوٹ کے لئے ستمبر میں حاصل کی اور چھ ہفتے کی تعمیر اور اس پروگرام کے لیے تھا، لائیڈ نے لکھا ہے ۔ نہ صرف ٹیم جیت کے مجموعی طور پر سب سے پہلے کے مقابلے میں، یہ جیت مختلف جگہ کیا دیگر پہلی جگہ ایوارڈز: گ، جو سب سے زیادہ سکور میں ایک گول (514 اموات)، سب سے زیادہ مضبوط روبوٹ اور سب سے زیادہ فوٹگاناک روبوٹ ہے ۔ وہ بھی کماتا تھا کمپیوٹر ڈیزائن کی مدد میں تیسری نمبر پر آتی ہے ۔

ٹیم جیت حاصل کرنے کے لئے چند 3 منٹ روانڈ کے شروع میں 20 سیکنڈ سزائیں جیسے رکاوٹوں پر قابو پا لیا ۔

"وہ کے ذریعے نکالا اور جو میراول ہائیڈ مقناطیس کا عظیم کام کی اخلاقیات کو واضح طور پر پتہ چلتا ہے، سب سے اوپر پر وہ کے ذریعے، دھکا دینا تھی راہ میں حائل رکاوٹوں کے باوجود باہر آیا" لائیڈ نے لکھا ہے ۔

مائیک دلدل کی طرف سے کی میزبانی کی ہے، اس ٹیم، گریڈ 6-12 سے کسی بھی سمنار کاؤنٹی سکول میں طلبہ شامل ہیں ۔

روبوٹکس ٹیم لاپسکومب پر 2 لیتا ہے

اوبرن جیت ایک بارہ اکتوبر 18 دوسری جگہ تکمیل کے موسیقی شہر بہترین روبوٹکس مقابلہ لپسکومب یونیورسٹی میں ایک نیوز ریلیز لورا تھامپسن کی طرف سے لکھے کے مطابق کی پیروی کی ۔

ٹیم بوت پیشکش اور روبوٹ کے مقابلوں میں پہلی جگہ لے کر لپسکومب بانی کا ایوارڈ، دوسری جگہ مجموعی طور پر 14 دیگر ٹیموں کے خلاف مقابلہ میں لے ۔

ہر ٹیم کو دو اقسام میں مقابلہ کر سکتا تھا: روبالہ کی تقسیم اور بہترین ایوارڈ تھامپسن نے لکھا ہے ۔ سب ڈویژن میں داخل کرنے کے لیے ہر ٹیم زبانی پیشکش، تعلیمی کارکردگی، پروجیکٹ انجینئرنگ نوٹ بک اور روح اور سپورٹسمنشاپ سمیت چار اضافی زمرے میں، سے مقابلہ کرنا پڑا ۔

روبوٹکس کے ڈویژن میں، ٹیم پہلی صف کے دُوسرے برس کے لیے منعقد ہوئے ۔ بہترین کی تقسیم میں، وہ گھر سب سے بہترین ٹیم نمائش اور انٹرویو، مجموعی طور پر دوسری جگہ لے لیا ۔

روبوٹکس کے دوران مقابلہ، ٹیم دو ناکامیوں پر قابو پانے کے لیے تھامپسن نے مشاہدہ کیا ہے ۔

"میں ایک ابتدائی گرمی، روبوٹ مناسب طریقے سے کام کرنے کو روکا اور اگلی گرمی سے پہلے اسے ٹھیک کرنے تھے' انہوں نے لکھا ہے ۔ "جب وہ حادثاتی طور روبوٹ فلاپد بھی، ڈرائیور میں سے ایک ایک مسئلہ ایک ابتدائی گرمی کے دوران تھا ۔ یہ ڈرائیو کے لئے اپنی باری کے فائنل کے دوران تھا تاہم ایک بے عیب گول، بہت سے ہیروز میں سے ایک اس روز بننے اوع." Source:tennessean.com