ترکیبیں: ایک آلودگی مقناطیس میں پیئرنگ

- Nov 27, 2017-

محققین ایک جدید پیش رفت نیوٹران کی منتقلی کی تکنیک کا استعمال کرکے پروٹپپوپولک سنگل انوگ مقناطیس MN12 میں اسپن کی جوڑی کی خصوصیات کو ظاہر کرتی ہیں.

مطابقت پذیر شخصیت

A. Chiesa et al.، فیز. ریور.ٹ. (2017)

مستقبل کے اعداد و شمار کے اسٹوریج ٹیکنالوجی کے لئے سنگل انو میگیٹس nanosized بٹس کے طور پر کام کر سکتا ہے. لیکن، پہلے آلوکولی میگیٹس کے دریافت سے دہائیوں پر، محققین ابھی بھی اچھی سمجھ نہیں آتی کہ انفرادی پیچیدہ انوکلوں میں کس طرح بات چیت ہوتی ہے. اب اٹلی میں پرم یونیورسٹی کے پاؤلو سنتنینی اور اس کے ساتھیوں نے اسپنپلپولل آکسیولر مقناطیس، بارہ آئن مینگنیج کلسٹر، این 12 میں اسپن کی جوڑی کی خاصیت کی ہے. نیوٹران کی منتقلی پر مبنی نتائج - نئے انوولوں کو مطلوبہ مقناطیسی خصوصیات کے ساتھ ڈیزائن کرنے میں مدد مل سکتی ہے.


این 12 انوک نامیاتی ligands کی طرف سے گھومنے والے این آئنوں کا ایک مرکزی کور ہے. اس کی زمین کی حالت میں، آئنوں کے گھماؤ ایک دوسرے کے ساتھ مل کر انو کو ایک بڑی مقناطیسی لمحے دینے کے لئے ملتی ہے. یہ سیدھا یا مقناطیس، حیرت انگیز طور پر مستحکم ہے، دو درجہ حرارت 2 دوپہر کے وقت آرام دہ اور پرسکون وقت کے ساتھ. K. این 12 میں سپن ریاستوں نے پہلے سے ہی غیر لچکدار نیوٹران بیٹرنگنگ (INS) کے ساتھ مطالعہ کیا ہے، لیکن صرف اس کی رفتار کی شدت بکھرے گئے نیوٹرون ریکارڈ کیا گیا تھا، اس وجہ سے سپن کی جوڑیوں کا کوئی واضح فیصلہ ممکن نہیں تھا. حال ہی میں، نئے ڈیویکٹر arrays نصب کیا گیا ہے کہ چار طول و عرض میں بکھرے ہوئے نیچرز کی پیمائش: تین رفتار اجزاء اور توانائی.


ٹیم نے آکسفورڈشائر، برطانیہ میں آئی ایس ایس نیوٹران اسپالشن ذریعہ کا استعمال کرتے ہوئے، MN 12 انوولوں کے لئے چار جہتی INS ڈیٹا حاصل کیا. تفصیلی نپٹنے والے نقشے نے انو کی حوصلہ افزائی کی ہے جب انوؤں کو حوصلہ افزائی ہوئی ہے. اس رویے کا تجزیہ کرتے ہوئے، ٹیم نے مختلف سپنوں کے درمیان مل کر طاقت کا تعین کیا. نتیجے میں تحقیق کاروں نے آخر میں ایم 1212 کے طویل آرام دہ وقت کو سمجھنے میں مدد مل سکتی ہے. زیادہ عام طور پر، یہ کام مقناطیسی انووں کی خصوصیات میں چار جہتی INS کی طاقت سے ظاہر ہوتا ہے.