مقناطیسی اعلی طلباء پر تحقیق میں اچھے ہیں ۔

- Dec 22, 2014-

وجے لیٹچومان، 17، کارڈ ملٹی مقناطیس اسکول میں اپنے طلبا ہر سال پورٹ فولیو پڑھیں ۔ (تصویر: الیگزینڈر بورراس / بار)
1 ٹویٹلانکادانکومانٹیمیلموری کنکشن
وجے لیٹچومان پر تحقیق میں پہلے ہی قلبی بیماریوں اور ذیابیطس پر ہے، وہ اب بھی ہائی اسکول میں تھا ۔

17 سالہ کالج جانے والی سینئر کاددو مقناطیس اعلی اعلی پلیسمیںٹ حسابان، حیاتیات اور انگریزی میں کالس اور اسکول کے ماوکک ٹیسٹ ٹیم کے صدر ہیں ۔ انہوں نے سائنس اور طب تعلیمی تحقیق تربیت پروگرام جس نے اسے پانچویں دور کے بعد ہر روز ل صحت شریوپورٹ میں ایک لیب میں کام کرنے کی اجازت دیتا ہے، میں اندراج بھی ہے ۔

وجے ہائی سکول ایک مختصر خلاصہ ایک تحقیق جریدے میں شایع کرنے گریجویٹ کرے گا ۔

سال 2014-15 تک کے کاددو مقناطیس کے طالب علم کے طور پر وجے خود ایک غیر معمولی طالب علم پر غور نہیں کرتا ۔

"میں نے خود بھی غور کریں گے ۔ انہوں نے کہا کہ میرے خیال میں کوئی بھی ایکسل کر سکتے ہیں اگر وہ ان کے دماغ کو اس پر ڈال دیا،"۔

Michael الجینفریٹز، کاددو مقناطیس پرنسپل، نے کہا کہ وجے مثالی طالب علم ہے ۔

"ایک میں سال پورٹ فولیو کے طالب علم کے ذریعے جا رہا تھا تو مجھے سب سے زیادہ متاثر کیا اشياء: وہ ایک ٹینس کھلاڑی تھا ۔ میرے خیال میں وہ بہت، آپ پر بالائی درجے جانتے کہ سطح تھا اور وہ گھٹنے کے مسائل، تھا"الجینفریٹز نے کہا ۔ “... جو کچھ اس نے ایک طویل وقت کے لئے کیا تھا ۔ یہ اس کا صرف ایک حصہ تھا، اور پھر یہ اس سے منہ پھیر لے جایا گیا ۔

وجے افسردہ حاصل نہیں کیا، الجینفریٹز نے کہا ۔

"جب اسے دوسرے دروازے کھول لے لیا تھا اور وہ صرف ان لوگوں پر کودا تحقیق لیبارٹریوں میں خاص طور پر" پرنسپل نے کہا ۔

وجے نے کہا کہ انہوں نے پانچ سال کی عمر میں ٹینس کھیلنے شروع کر دیا ۔ لیکن ساتویں جماعت میں وہ گر گیا اور فٹ بال کھیلتے ہوئے اپنے گھٹنے میں نمو پلیٹ ٹکڑوں ۔ زخم بہت درد ناک رہا اور بالآخر اسے اپنے گھٹنے جھکا ئیں کو مشکل بنا دیا ہے ۔ اسے بالآخر ٹینس کھیلنے کو روکنے پر مجبور کر دیا — وہ کہتے ہیں کہ وہ آہستہ آہستہ ہے اگرچہ اسے اٹھا پشتارہ پھر ۔

وہ دسویں جماعت میں تھا تو تلخ بڑھتی ہوئی کے بجائے، وجے ٹینس سے اپنی توانائی سائنسی تحقیق کرنے کی ہدایت ۔ وہ کہتے ہیں کہ سائنس اپنے جذبہ ہے اور ایک ایم ڈی-براہ راست مریضوں کو طبی حیاتی سائنسی میدان میں بالواسطہ مدد کرتے ہوئے مدد کرنے کے لئے پی ایچ ڈی حاصل کرنے کے لیے "خودی" ہے ۔

ان کے کام کو سائنس اور میڈیسن کے تعلیمی تربیتی پروگرام میں پہلی بار وہ ایک لیب میں رہا ہے نہیں ہے ۔

کئی ماہ کے لئے انہوں نے ایک لسوس کیمسٹری لیب الهي مہداویان کے تحت ایک ممکنہ کینسر کے انسداد منشیات پر میں کام کیا ۔ اس وقت وہاں اپنے خلاصہ کی اشاعت کے لئے قیادت اور بھی اس پر "استعمال کی الٹرا تطہیر کے لیے مطالعہ کینوریننی واجب التعمیل کرنے بووانا سیرم کے البومان" 2014 طبی حیاتی تحقیق نیٹ ورک سالانہ اجلاس میں نیو اورلینز میں اپنی تحقیق پیش کرنے کا موقع حاصل ہے ۔

انہوں نے کہا کہ "یہ ایسی چیز ہے جو مجھے بہت فخر ہے،" ۔

ان کے والد بھی، اور جیسا کہ ہر دوسرے طور پر متاثر کیا ہے ۔

"میں ٹکڑے ٹکڑے بھی لیکن ایک کالج درجہ تحقیق شائع کرچکے ہیں — ہائی (مکتب) سطح پر نہیں" ڈاکٹر رام لیٹچومان، ایک درد کا انتظام معالج نے کہا ۔ لیٹچومان کا کہنا ہے کہ اس کے بیٹے، جس نے ملازمت بطور والدین تھوڑا آسان بنا دیتا ہے خود کارفرما ہے ۔

وجے بھی لیٹچومان کی اپنی 17 سالہ خود جو اپنے ہائی اسکول اور انڈر گریجویٹ تعلیم مکمل کرنے کے لیے آسٹریلیا کی سربراہی کی یاد دلاتے ہیں ۔ لیٹچومان نے کہا کہ وہ ایک نئی ثقافت سیکھنے کے دوران پانچ سال کے لئے ٹھہرے رہے ۔

بڑے لیٹچومان بھی اعلی ڈگری حاصل کرنے کے لئے چلو گے ۔ اس کی بیوی دو بیچلر کی ڈگری ہے ۔

وجے نے کہا کہ اس کے ماں باپ نے اس کے ساتھ ساتھ سب سے پہلے نودگاد تھا، لیکن ان کے والد چیزوں کو تھوڑا سا مختلف دیکھتا ہے ۔

لیٹچومان نے کہا کہ "یہ زیادہ ہے اس مثال کے ذریعے کی حوصلہ افزائی کی طرح ہے،" ۔ "جیسا وہ جذبہ کچھ باتوں کے لئے تیار ہیں، ہم صرف نے جس طرح اپنے جذبات کی حمایت پر مدد کی ۔

نوجوان نے کہا کہ وہ اپنے والدین کی حمایت کی ضرورت ہے ۔

انہوں نے کہا کہ "یہ سب ان کے بغیر ممکن نہیں ہو گا" ۔ Source:shreveporttimes.com