افسانوی 'پی اے ایف': 60 سال کے بعد ہالاکرکر میٹھی گبسن گٹار سے

- Mar 24, 2017-

اصطلاح "PAF" کسی بھی پرانی طرز ہتھکچر کے لئے تقریبا عام بن گیا ہے، لیکن درست طور پر بول رہا ہے، یہ ایک خاص قسم کے پنیپ سے تعلق رکھتا ہے جو پہلے ہی اس سال 60 سال قبل ایک گبسن الیکٹرک گٹار پر استعمال کیا گیا تھا، اور اس کے بعد سے سب سے زیادہ قابل قدر اور سب سے زیادہ قابل قدر گٹار اٹھایا اٹھاو.


گبسن کے صدر ٹیڈ میکارتی نے کام کرنے والے انجینئر سیت لوور اور والٹر فلر کو 1955 میں انسانی منسوخ کرنے کے لۓ تیار کرنے کے لۓ، اور پریمی کے پیٹنٹ کی درخواست اصل میں اس سال 22 جون تک کی تھی. اگرچہ 1956 ء میں گبسن گود سٹیل گٹار پر کچھ ابتدائی رجحانات استعمال کیے جاتے تھے، لیکن 1957 تک وہ کسی بھی معیاری برقی گٹار نہیں دیکھتے تھے (جب وہ سب سے خاص طور پر گبسن کے لیس پال "گولڈ ٹاپ" پر شائع ہوتے ہیں اور لیس پال اپنی مرضی کے ماڈل. اس وقت، ان ہتھیاروں کے نیچے پلیٹ نے "پینٹ اپلی کیشن" کے لئے "پیٹنٹ اپلی کیشن" پڑھائی (جلد ہی گٹارسٹسٹز "PAF" تک چھوڑا)، شاید شاید امیجٹرز سے بچنے کی کوشش میں. یہاں تک کہ پیٹنٹ کے بعد 28 جولائی، 1959 کو نوازا گیا تھا، گبسن نے "پیٹنٹ اپلی کیشن کے لئے اسٹیکرز" کا استعمال جاری رکھے جب تک کہ "پیٹنٹ نمبر 2،737،842" اسٹیکر دیر سے '61 یا ابتدائی '62 (دیر سے) کے استعمال میں نہیں آیا. اس نئے اسٹیکر پر حقیقت یہ ہے کہ ابتدائی '50s کے گبسن پل ڈیزائن کے پیٹنٹ کے لئے، اور 59' میں دیئے جانے والے ہکیکنگ پٹ پیٹنٹ سے منسلک اصل نمبر نہیں.


PAF اٹھاو

1959 پی اے اے


تاہم، ان ابتدائی ہتھیاروں کے بارے میں سب سے زیادہ فرق کیا ہے، تاہم، اسٹیکر اتنی زیادہ نہیں ہے کہ اس کے نیچے کیا ہو رہا ہے. آئیے کچھ ایسے اجزاء پر غور کریں جو افسانوی پی اے اے کو اس طرح کے ایک مطلوبہ پنیر بناتے ہیں، اور حالیہ سالوں میں گبسن کیا کر چکے ہیں جو دوبارہ پرانی سر کی کوشش کرتے ہیں اور محسوس کرتے ہیں.


سب سے پہلے، اگرچہ، یہ بات قابل ذکر ہے کہ پریمی کو ایک کنڈلی گبسن P-90 پنیپ کی آواز پسند ہے جو ہجمکر سے پہلے (اور جس میں کئی ماڈل پر استعمال کیا جاتا ہے)، اور نئے انسان میں استعمال ہونے والی اجزاء -کینننگ ڈیزائن واقعی بہت ہی ہی حصوں میں ہیں. ان میں 42 AWG تار اور الینویکو بار میگیٹس (پی پی 90 میں دو، ہتاکر میں ایک) کی تقریبا 10،000 موڑیں شامل ہیں، ایک سنگل کنڈی کے بجائے دو کنک ڈیزائن میں دوبارہ تعمیر کیا جاتا ہے. اس طرح، ایک اچھا پی اے ایف ایک ہی دور سے ایک اچھا پی -90 کے ساتھ عام طور پر عام طور پر، بہت اچھا ہے، اگرچہ اجزاء کی یہ "تبدیلی" دونوں سگنل میں انسان کو کم کر دیتا ہے، اور مجموعی طور پر کچھ نیا عناصر متعارف کرایا جاتا ہے. سر بھی.


پریمی اور فلر کے نئے ڈیزائن نے ایک دوسرے کے ریورس میں دو کنز زخم لگائے اور مخالف مقناطیسی polarity کے ساتھ چارج کیا، طرف سے پوزیشن کی طرف سے اور سیریز میں منسلک. ترتیب ایک واحد کنڈلی اٹھایا جاتا ہے جس میں بہت برقی آلات کے قربت کے قریب، زیادہ گرمی، مکمل آواز میں اضافہ ہوا ہے وسیع پیمانے پر مقناطیسی ونڈو پیش کرتے ہوئے، میں زیادہ تر حوصلہ افزائی کی. اس کی اصل شکل میں، گبسن ہیمکچر نے اس کی نمایاں وضاحت کے ساتھ ساتھ اس پر حملہ کرنے والے "کاٹنے" یا "کنارے" کے لئے قابل ذکر بھی ذکر کیا ہے، جو تمام ہنووینک ادارے کے اندر اندر گھومتے ہیں جو گٹار کی آواز میں بہت کچھ بناتے ہیں. ایک اپلی کیشن کے قابل پذیر کمپریشن جو نوٹ کی تعریف سے محروم نہیں ہوتا. ان پٹپس تیار کئے گئے راستے کے کئی عناصر ان خصوصیات کو منسوب کرنے کے بارے میں سوچتے ہیں:


PAF اٹھاو

1959 پی اے اے


غیر موثر طور پر کنزوں پر زخم لگاتے ہیں: گیسسن نے 50 سال اور 60 کے دہائیوں کے آخر میں کریملام میں استعمال ہونے والی مشینیں کامل تخلیق نہیں کی تھیں، اور وہ کسی طرح سے غیر معمولی انداز میں اٹھایا 'کنزوں کو زخم لگاتے تھے (کبھی ایسا عمل جسے آج آج "توڑنے والا زخم" کہا جاتا ہے) ) جس نے ایک مخصوص اضافی ہارمونک تشکیل اور خوشحالی اور کچھ اضافی "کاٹنے" میں اٹھایا ہے.

غیر متوازن ملبے کناروں: اوپر کے علاوہ، ہر کنڈلی کو تھوڑا سا مختلف زخم لگایا گیا تھا، دونوں کو پیٹنے سے متعلق پیٹرن کے طور پر اور تار کی مجموعی مقدار اس پر بھری ہوئی تھی. خیال ہے کہ دو تھوڑا سا مسمھے کنڈلی کی طرف ڈالنے کے لئے مزید ہارمونک پیچیدگی، ساتھ ساتھ کچھ "کنارے" اور وضاحت شامل ہے جو پیافی آواز کی وضاحت میں مدد ملتی ہے.

کوئی موم پٹنگ نہیں: پی اے اے پپ اپ 'کنزوں کو بے نقاب چھوڑ دیا گیا ہے (گرم موم میں ایک پنیپ کاٹنے کے عمل کو اس کے کنڈ وائڈ کو سیل کرنے کے لئے اور ناپسندیدہ مائکروفون کو کم کرنے کے لئے)، اور نتیجے کے طور پر ان coils میں حوصلہ افزائی کی جا معمولی مائکروفون انگوٹی، مزید کہا جا سکتا ہے کہ پیافی کی "خوشحالی" اور ہم آہنگی ساخت کا احساس.

PAF اٹھاو

1960 پی اے اے


ابتدائی غیر پالش کی لمبائی 2 ½ کے ساتھ یہ سب شامل کریں "النوکو میگیٹس اور دیگر دات اجزاء کی عین مطابق شررنگار - اور ان اجزاء کے نتیجے میں عام طور پر سب سے زیادہ اظہار خیال اٹھایا جاتا ہے جو کبھی کبھی ڈیزائن کیا گیا ہے. یہ ہتھیاروں کے لئے مینوفیکچررز کے عمل اس پتھر کو قائم کرنے سے کہیں زیادہ تھے، اور اصل پیافیوں کی جانب سے انتخاب کے نمونے اور عام طور پر کچھ خاص طور پر مختلف نتائج کا نتیجہ نمٹا.


النایکو II، III اور V کے کچھ بے ترتیب استعمال کرتے ہوئے جیسا کہ اوپر بیان کیا گیا ہے، مندرجہ ذیل بیانات کے طور پر واضح طور پر یونٹس کے درمیان اس طرح کے متغیر میں شراکت کرتے ہیں. کنڈ تار کی بہت بڑی تعداد میں بھی استعمال کیا جاتا ہے، مطلب یہ ہے کہ ڈی سی مزاحمت کی پرانی PAFs کہیں بھی اونچائی 6 کلو گرام اور کم 7k رینج (اوہ میں تمام) کی حد اور وسط اور یہاں تک کہ اوپری 8k رینج تک. نتائج اس سپیکٹرم کے نچلے حصے میں روشن، صاف، صاف پتلون کے طور پر سنتے ہیں، اور اوپری اختتام میں چربی، موٹی، گرم پتلون، اگرچہ یہ قابل ذکر ہے کہ کسی بھی PAF کی آواز کا تعین کرنے میں اور زیادہ سے زیادہ ہے اکیلے ان ڈی سی مزاحمت کی پڑھنے سے زیادہ پیداوار.


1 961 میں گبسن نے تھوڑا کم (2 3/8 ") پالش الیناکو میگیٹس کا استعمال کرتے ہوئے شروع کیا، اور یہ بھی واضح طور پر النیکو وی کے استعمال دونوں میں زیادہ مسلسل ہو رہا ہے (ایک تفصیل ہے جو میں مکمل طور پر تصدیق کرنے میں قاصر نہیں ہوں)، اور تار کی مقدار مجموعی طور پر استعمال کیا جاتا ہے، جس میں 7.5 کلوگرام کا تخمینہ ڈی سی مزاحمت کا مقصد ہوتا ہے. متغیرات باقی رہے، اور بعد میں PAFs- ساتھ ساتھ "پیٹنٹ نمبر" اٹھاؤ 1962 جو کہ تمام لیکن اسٹیکر میں ایک ہی جیسی تھی- اب بھی عام طور پر دوسرے سے مختلف آوازیں لگائے گی، اگرچہ وہ پہلے سے ہی PAFs سے کہیں زیادہ مسلسل ، ایک گروپ کے طور پر. 1963 کے بعد، گبسن نے اپنے تار کی قسم کو دوبارہ تبدیل کر دیا، اور ہتھکچرڈر کے شررنگار کے دیگر عوامل بھی مختلف ہوتے ہیں، جن میں سے سب واقعی پیافی دور کے اختتام کو نشان زد کیا.


اس بات کو یقینی بنایا گیا ہے کہ اصل پی اے اے نے اتنا اعلی قدر، دونوں مفید اور مالیاتی شرائط (آپ کو اچھی حالت میں ایک حقیقی جوڑی چاہتے ہیں؟ بینک کے سربراہ ... کم سے کم $ 5،000 ... اور تلاش شروع کر دیں)، یہ کوئی تعجب نہیں ہے کہ اٹھاو سازوں نے جدوجہد کی ہے اب کئی سالوں کے لئے فارمولا دوبارہ بنانا.


PAF اٹھاو

1960 پی اے اے


گبسن نے حال ہی میں کوششوں کے سب سے اوپر ہیں، اصل شبیہیں، مواد اور مینوفیکچررز کے عمل میں واپس آجائے ہیں جیسے آج کے استعمال میں اس کی دو اہم "PAF ریڈی" ڈیزائن کی تخلیق میں انسانیت ممکن ہے. گبسن اپنی مرضی کے مطابق اور گیسسن میمفس سے میمفس تاریخی نم (ایم ایم ایس) ہتھیاروں سے کسٹمر باکٹر اوپر ضروری تخنیکوں کو استعمال کرتے ہیں جو اوپر سے غیر معمولی زخم اور مسمھے ہوئے کنز کی وضاحت کرتے ہیں، بغیر موم کی پٹنگ کے طور پر پی اے ایف کی طرح ٹون کے قریب آج ممکن ہوسکتا ہے. . گبسن کے دفاتر بکر اور برسٹ بکر پرو ڈیزائن اور مقبول کلاسیکی 57 جیسے دیگر چنپوں کو حقیقی پی اے ایف کی تعمیر سے سیکھنے والے کئی چالوں کا فائدہ اٹھائے گا جو آج کے کھلاڑی کے لئے جدید جدید عوامل کے ساتھ پرانی سرٹیفکیٹ سر سے شادی کرتی ہے.